Povijest Viraga

 

Od 1981. Yamaha svojom Virago linijom cruisera polako gradi vlastitu tradiciju. Prva Yamaha Virago, XV750 iz 1981. godine je i danas jedan od najpopularnijih japanskih motora na američkom tržistu. To je bio pravi V-twin cruiser, ali iz Japana.

1982. Yamaha je predstavila Virago XV920, a 1983. XV920 dobio je nekoliko novih detalja kojih nije bilo na modelu 750 (dvostruki prednji diskovi, LCD display na instrumentnoj ploči, koji se baš nije pokazao kao najsretnije rješenje). Iste godine XV750 i XV920 izašli su u posebnoj 'Midnight' verziji, visokosjajne crne boje u kombinaciji sa zlatnom.

1984. Yamaha je redizajnirala modele XV920 i XV750 tako da su jednostruki zadnji amortizeri zamijenjeni dvostrukim, koji su istini za volju i znatno bolje radili. XV750 je smanjen na 699ccm zbog američkih zakona, a XV920 raste u XV1000 i dobija dodatni tank ispod sjedala.

Do 1986. Virago linija ostaje nepromjenjena. Tada XV1000 dobija 1063ccm i postaje XV1100.

1987. izašao je XV535. Također postoje XV250 i najnoviji, najmanji XV125. U 36 godina postojanja Virago linija je osvojila puno motociklista i potakla stvaranje mnogih Virago Owners Club-ova diljem svijeta.

XV 535
XV250

Home